Public relations (často uváděné pod zkratkou PR) lze volně přeložit jako "vztahy s veřejností". Jedná se o nástroje a techniky, pomocí kterých firma buduje a udržuje vztahy se svým okolím a s veřejností. Jedná se o dlouhodobou cílevědomou činnost, která by měla mimo jiné zajišťovat poskytování informací veřejnosti a zároveň získávat zpětné vazby a důležité informace od veřejnosti a okolí.
Media relations představuje efektivní účinnost vydávaných tiskových zpráv a prezentování vhodného mediálního obrazu konkrétní společnosti díky správně a vhodně strukturovaných informací poskytovaných právě zástupcům médií a sdělovacích prostředků s vhodně vytvořenými mediálními tématy, které je pak pro samotné sdělovací prostředky snažší využít a zajímat se o další podrobnosti.
Další chybou v nesprávně nastavené strategii Media relations je také neadekvátní odezva nebo časová prodleva s reakcí na potřeby novinářů.
Jsme připraveni vám pomoci s vytvořením potřebné strategie Public relations nebo Media relations při budování značky vaší společnosti nebo při zavádění nových výrobků a služeb na trh.